Lemmikkisi on hyvissä käsissä

Olen Riikka Eskuri 43-vuotias puuseppä, kirjanpitäjä ja koiraohjaaja kouluttaja Raahesta! Koulutusohjaajan taipaleeni aloitin vuonna 2000. Olen omistanut bouviereita ja nykyään elämäni jakaa belgianpaimenkoira malinois uros Petri. Olen toiminut kouluttajana mm. valkeakosken kennelkerholla metsäjälki- ja käyttäymiskokeeseen valmisteleville kursseilla. Yksityistunteja olen tarjonnut koirakoille vuodesta 2005 saakka, Tampereella.

Olen kouluttajana monipuolinen enkä koskaan jämähdä yhden ainoan opetusmetodin pauloihin. Kantapään kautta olen oppinut jotta jokainen koira on oma yksilönsä ja koiraan tutustumalla voidaan keksiä parhaimmat oppimismetodit. Toiselle koiralle maistuu nami ja toiselle taas lelu taikka kehu. Positiivisen opettamisen ja oppimisen muistan aina! Pidän ryhmät pieninä jotta voin keskittyä jokaiseen koirakkoon yksilöllisesti ja huomata ajoissa jos jotain ongelmia ilmenee. Kursseillani tehdään enemmän kuin luennoidaan. Pyrin selittämään harjoitusten lomassa miksi teemme tämän harjoituksen ja mihin se tähtää. Ainut mitä koirakoilta kurssille tullessa vaadin on iloinen ja positiivinen asenne!

Jos katsot, että voisin olla sinun koulutusohjaajasi tutustu kurssitarjontaan ja ota minuun yhteyttä! Takaan sinulle ja ystävällesi parasta osaamistani!

Koulutukset joita olen lähiaikoina käynyt:

Juha Korrin - tottisseminaari v. 2013

Juha Korrin - koiran itsetunnon kohotus seminaari v. 2014