JÄLJESTYSKURSSI

Jäljestyskurssilla opetetaan koira jäljestämään kohteen mukaisesti. Valittavana on verijälki, ihmisjälki ja ID-jälki. Koira opetetaan jäljestämään kohteen mukaisesti. Jäljestäminen rauhoittaa koiran hermoja ja antaa mahdollisuuden käyttää hajuaistia luonnollisesti. Kurssi on hyvä keino purkaa koiran stressitilaa ja ohjata käytöstä lajityypilliseen haisteluun. Kurssi soveltuu aloitteleville koirille kuin myös edistyneimmille. Kurssille voit osallistua pennun (rokotettu) kuin myös aikuisen koiran kanssa. Kurssille otetaan kaksi koiraa per tunti.

Kurssi sisältää 4 harjoittelu kertaa jonka aikana sinulla on ammattitaitoisen ohjaajan tuki jotta voitte saavuttaa mahdollisimman hyvät tulokset!

Harjoittelemme Kaupin ja Niihaman maastoissa. Saat tarkemmat ohjeet informaatio kirjeessä.

Kurssin hinta on 130 euroa.

Ilmoittaudu : riikanhauskakoirakoulu@gmail.com tai YHTEYDENOTTO

ALKAVAT RYHMÄT:

SUNNUNTAINA 28.7 KLO 14-15  TÄYNNÄ!

SUNNUNTAINA 28.7 KLO 15-16 TÄYNNÄ!

SUNNUNTAINA 28.7 KLO 16-17 TÄYNNÄ