RAUHALLINEN MIELI

Rauhallinen mieli kurssi on suunniteltu parantamaan ohjaajan ja koiran välistä suhdetta jolloin koira voi luottaa ohjaajaan. Tavoitteena on saavuttaa koiralle mahdollisimman stressitön suhtautuminen ympäristön häiriö tekijöihin kuten toisiin koiriin, lintuihin, autoihin, polkupyöriin, sisällä vieraiden haukkumiselle jne ja uusiin tilanteisiin/tiloihin, täydellinen hallinta stressaaviin tilanteisiin ja luottamus suhteen rakentaminen koiran ja ohjaajan välille. Kurssille voi osallistua herkkä pentu/aikuinen koira, reaktiivinen (myös kotona), yli sosiaalinen (myös kotona), epäsosiaalinen (myös kotona) tai hallinnan tarpeessa olevan ohjaajan koira sillä harjoitukset toteutetaan jokaisen koiran osaamisen ja etenemisen mukaisesti! Kurssille otetaan max.5 koiraa!

Kurssi sisältää 5 harjoittelu kertaa jonka aikana sinulla on ammattitaitoisen ohjaajan tuki jotta voitte saavuttaa mahdollisimman hyvät tulokset! Ensimmäisillä kerroilla harjoitellaan yksi koira kerrallaan ja muut koirat odottavat autossa! Kurssin jälkeen voit jatkaa rauhallinen mieli jatko kurssille jossa harjoitellaan ryhmän toiveiden mukaisesti esim. rallytokoa, nose workkia, arkitottelevaisuutta tai tokoa. Rauhallinen mieli jatko ryhmiä ei ilmoiteta netissä koska nämä ryhmät ovat avoinna vain Riikan Hauska Koirakoulun kurssin suorittaneille koirakoille!

Harjoittelemme Hervannassa yliopiston alueella. Saat tarkemmat ohjeet informaatio kirjeessä.

Kurssin hinta on 120 euroa.

Ilmoittaudu : riikanhauskakoirakoulu@gmail.com tai YHTEYDENOTTO

ALKAVAT RYHMÄT:

SEURAAVAT KURSSIT STARTTAAVAT TOUKOKUUSSA 2024!